Lukýsek v přírodě

Dneska byl úžasnej den, páníček šel se svými kamarády na celý den do přírody a rozhodl se, že mě vezme s sebou.. no nejdříve jsem tedy moc nadšený nebyl, ale pak jsem rád, že jsem tam byl... on totiž dělal rozhodčího u nějakého závodu a když tam nebyly děti, směl jsem se procházet po lese a rejdit a šmejdit.




kde že to jsem... jo Vranitko mi postavil přístřešek z celty, aby na mě nesvítilo

Já se vůbec nebál... dokonce ani když jsem lezl na stromy... za to můj páníček byl hrůzou bez sebe... to bylo pořád "Nelez k tý díře! Nechoď mi do toho křoví, jedeš z toho stromu!!" Zkrátka mi zkazil každou legraci.


nejzajímavější byl samozřejmě břeh potoka, protože tam bylo moc větví a kořenů, které byly tak úžasné k prolézání... musím podotknout, že v takových chvílích jsem Lukyho absolutně nezajímal a kdybych odešel, byl by snad šťastnější, že má volný pohyb...


že mě nevidíte? Já se totiž díky svému zbarvení umím božácky schovávat i Vranitkovi

Žil jsem dlouhé měsíce v domění, že Luky nemá rád vodu... což ostatně doma taky platí, ale venku je venku a tak potok nebyl žádnou překážkou, ostatně tam bylo přeci nejvíce zajímavých věcí:


TADY HLÍDÁM JÁ - PS: jestli se Ty psisko zase budeš přehrabovat ve věcech mého páníčka tak Tě už fakt kousnu - mám pocit, že to možná i udělal, protože fena v jednom okamžiku vyjekla odskočila a už se nepřiblížila...





No a po cestě zpět už jsme terorizovali námi obývané kupé vlaku jak jen to šlo ... když přišla průvodčí a viděla prázdnou přepravku tak posmutněla a ptala se jestli jsem o zvířátko přišel... když jsem rozhrnul vestu, kde Luky seděl schoulený, rozzářily se jí oči: Krysák No a tady už je při zkoumání a kontrole sedaček vlaků ČD:



Před výstupem v Mostě z nás měla trošičku šok jedna slečna, která přistoupila ještě s kamarádkami, když vedle sebe najednou slyšela ostré zůstaň a měla potkana málem na klíně A tak zkončil náš společný víkend, už se těším až pojedeme na tábor posíleni o lepší foťák





Kdo mi vysvětlí co je tohle zase za vopičárnu? Ha ha - aspoň Ti to foťák rozmazal :-) Lukýsek

Komentáře